close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
請教關於3000公尺訓練
Sep 2nd 2014, 16:44

小弟大概剩半個月就要去當兵了

因為有扁平足所以是替代役

但替代役新訓還是得每天跑3000最後還要測驗

最近剛開始練第二天....腿超酸....

我的速度是8(跑步機)全程都慢慢跑不停歇 完成時間22分30秒....

目前打算這樣每天練我想速度應該會提升

看到很多只跑13分左右志願役的標準也是14分鐘

的真的很想知道是如何辦到的

我不高只有170所以剛開始只能跑到速度8全程跑就差不多是我的極限了沒辦法更快

目前給我自己設的最佳目標是15分

請問要怎麼訓練速度跟心肺耐力??

是不是13~14分都是180cm或是很高大的人才辦得到??

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko100 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()