close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 forsale 板
 
Looking for something light while keeping you safe and comfortable during extended waterside activities?

Shop New Drainmaker Shoe for Men, Women and Kids at Columbia!
From our sponsors
[生活] 9/15逢甲住宿乙日
Sep 15th 2013, 13:47, by sonwx

作者sonwx (我會認命的^^)

看板forsale

標題[生活] 9/15逢甲住宿乙日

時間Sun Sep 15 13:47:29 2013

商品名稱:逢甲住宿乙日 購買網址:無 交易地區:全國 商品價格:500元 / 原價假日1000元 新舊狀況:全新 交易方式:現金面交 聯絡方式:站內信 其他說明:逢甲馬德里住宿一天,已付清。 http://www.madrid.com.tw/ 之前我住過,老實說就普普通通,但是沒有很糟糕! 獨立套房,有冷氣、電視等.... 我今天有去演唱會就現場給我錢, 沒去的話請在今天演唱會完之後匯給我, 三點就可以入住了! 以想住宿卻真的找不到的為主,我不知道報名字可不可以直接住, 因為上星期我直接報名字就給我進去了 = = -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.41.196.188

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko100 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()