close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中 
Clear Your Inbox Today

FollowUp.cc is a simple and easy tool to help your Inbox be more productive. FollowUp.cc works on any email system and any device - No login and no special software
From our sponsors
鳥好像受傷 急
Aug 27th 2014, 02:51

我家的鳥昨晚跟我很晚睡
但是他站在我旁邊先睡今天早上起來我在餵另外小隻的玄鳳她竟然沒有很激動(通常很激動想出來)
之後放他出來ㄊ就亂飛飛到電視後面撞牆然後摔下去
這已經不是第一次了上次我趕緊把櫃子一開他就自己走出來
淡是這一次我叫他名子他會叫但是都不出來
我把他抱起來他腳好像腫起來然後就閉著眼睛站著會不會是昨晚太晚睡?
腳好像腫腫得要不要看醫生不看醫生會自己好嗎?還是要抹什麼在腳上?
還有 本來手放在他的肚子他都會上 現在不會了應該是腳受傷吧?

玄鳳除了飼料還可以吃什麼需要補鈣嗎

還有ㄊ都會吃大便˙˙為什麼?
玄鳳玩具有哪些?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko100 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()