close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
請問各位KUGA車主,關於前駕駛座腿部支撐
Aug 27th 2014, 15:41


howgood wrote:
小弟有在考慮KUGA...(恕刪)


駕駛座椅墊長度是短了些,但座椅坐姿調整得當的話應該也還好(我身高170),小弟前些時候有到花東三天兩夜,來回將近1000公里的里程,身為駕駛的我說真的沒有任何疲憊感,甚至我可以跟你說,我很享受開KUGA的樂趣
後座的話,椅面似乎更短,坐墊也較硬,感覺上是比前座還難坐,但畢竟我都負責開車,坐後座過的親人朋友是還沒聽到他們的抱怨,但也沒誇獎過就是了,全景天窗到是都讚譽有加

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko100 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()