close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
[請益] 晶泰國際科技股份有限公司
Mar 9th 2014, 10:02, by remixshow

作者remixshow (Hey yo)

看板Tech_Job

標題[請益] 晶泰國際科技股份有限公司

時間Sun Mar 9 10:02:22 2014

大家好 請問有人聽過在中壢工業區的晶泰國際科技股份有限公司嗎? 關於它的公司風評、環境、休假制度以及待遇跟福利如何? 我因為和該公司董事長有接觸 他目前有一些想法 我幫他跑模擬驗證 每個禮拜都和他報告 多次接觸後他蠻賞識我的能力 所以最近積極找我去他公司 目前他是說希望我博四(目前是博三,已達畢業標準)去他公司實習 然後畢業簽延替 所以想請問板上有沒有人可以給我意見 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.43.21.13

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko100 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()