Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
家裡的古老相機
Mar 9th 2014, 16:11

家裡最近在大整修
所以東清西清 清出了三台有點年紀的相機
其中一台 完全沒印象

按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片

它還很潮的附有頗大顆的閃光燈 = ="

按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片

我想它應該只存在我阿爸的回憶吧 XDD

另外兩台 在我很小的時候 我還偷偷把玩過
當然 是完全沒有底片的 那時候真的很失望 ......
清出的時候 發現一台還附富士的電池 另一台附膠捲 XDD

按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片

由於我家對攝影完全沒有太大的興致
所以想把這三台古老相機 賣給有緣人

但完全沒有相關興致的一夥人...
我們完完全全不知道要怎麼開價阿!!!
所以來小惡魔來問問大家的意見

還請大家 多幫小弟我 這個菜鳥新手

如果 有違版規 還請多見諒 謝謝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko100 的頭像
    jmuko100

    2015年假公告, 2015年假幾天, 2015年假公告人事行政局, 2015年假放幾天, 2015行事曆, 2015 國定假日, 2015年假日期, 2015年假9天, 明年假期2015, 2015 年假,

    jmuko100 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()