Blogtrottr
明星八掛大分享☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
明星八掛大分享☆ 
Want to speak effortlessly in any situation?

Actress Alexa Fisher will teach you tips that will set you on the road to success.
From our sponsors
FACEweekly 衛蘭 發放正能量 FACE 周刊 342期
Dec 11th 2013, 11:47

FACEweekly

衛蘭 發放正能量

香港做歌手年中無休出碟、出騷、去 event、拍廣告,然後又再循環出碟、出騷……務求保持曝光率,不過衞蘭( Janice)係一個例外,上年中開完 3場個唱及年尾出大碟後直至最近才推出新單曲〈 You Go I Go〉, MV中睇住剪咗超短髮的佢一改情歌路線唱出鼓勵人靠自己闖未來,又同忌廉哥合作推出慈善 post card為遺棄動物籌款,由頭到腳都正能量爆燈,今日就有請佢感染吓我哋!

新歌〈 You Go I Go〉比以往都正能量得多,為甚麼有此轉變?

主要係因為信咗主,令我的心態 positive好多,當睇到今年香港特別多關於年青人為情、為讀書自殺的新聞報道後,我個心好唔舒服,𠵱家整個社會充滿負能量,總覺得自己係時候要做啲嘢提醒佢哋。唔知係咪神早有安排,咁啱揀歌時又俾我遇到呢隻講到個女仔分手後開始重新愛惜自己,享受生活的歌,好夾好 surprise。

今年年中以超短髮型示人,外界評價好壞參半,有唔開心嗎?

做呢行唔可以俾別人影響心情,要學懂去相信自己的價值,我好感恩遇到神,讓我軟弱時可以依懶。我把長頭髮已經留咗 6、 7年,一直好想形象有新突破,當初公司同事一聽到都好緊張,建議我先試戴假髮出席生日會測試 fans意見,結果大家覺得滿意才剪,剪完即刻有種豁出去的 freedom感覺,好開心。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko100 的頭像
    jmuko100

    2015年假公告, 2015年假幾天, 2015年假公告人事行政局, 2015年假放幾天, 2015行事曆, 2015 國定假日, 2015年假日期, 2015年假9天, 明年假期2015, 2015 年假,

    jmuko100 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()