Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 英雄聯盟LeagueofLegends 討論板
 
Need cooking inspiration?

Have a passion for cooking delicious meals or need inspiration for your next dish? Daily food fares to quench your palette when you subscribe to Recipe ideas.
From our sponsors
[攻略] 納瑟斯 - S3重生的maddawg!!!!
Sep 7th 2013, 08:41, by no249a002 ( 囧Qoogle囧 )

對上提摩時...我覺得你寫得太糟糕了 。
甚麼叫等二十投...這句話我很不能理解,感覺像是很汙辱納瑟斯~"~

基本上 很多上路都很怕提摩,按照你的出裝方式,又是走比較坦型的
我自己玩狗頭遇到提摩,我反而會覺得很開心的說...
當然 第一次回家前 我會想盡辦法讓自己有錢出到吸血鬼權杖女神之淚 再有這兩件裝備前 提摩打我,我可以用靈魂烈焰洗兵,遇到提摩的原則,跟他撐下去 對面要是沒有比較坦的腳色,這場是一定贏的,由於有女神之淚的幫助,我可以有多餘的魔狂打提摩,我也可以利用吸血杖把我的血吸回來。
加油點吧,狗頭不該怕提摩的...

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko100 的頭像
    jmuko100

    2015年假公告, 2015年假幾天, 2015年假公告人事行政局, 2015年假放幾天, 2015行事曆, 2015 國定假日, 2015年假日期, 2015年假9天, 明年假期2015, 2015 年假,

    jmuko100 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()