Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 英雄聯盟LeagueofLegends 討論板
 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
[影片] 新英雄【Jinx】吉茵珂絲 Gameplay 技能展示 #5
Oct 2nd 2013, 18:36, by k0duck ( 榮老牛 )

這次的新英雄【Jinx】是ADC , 我個人在PBE Server玩了幾場 , 他的Q技很OP , 除了打下路我還看見有人主點Q技來打中路 , 這英雄深不可測 , 作為ADC可能會當上主流 , 先看看影片再說吧 , 謝謝!微笑


喜歡我的影片記得要Like啊! 想繼續留意新影片便按我"訂閱"我的頻道吧(:

大家好!我是香港的Youtuber , 雖然影片是用廣東話演繹出來 , 但是影片我加了[字幕] !
不知道大家喜不喜歡 , 合不合大家口味 ! 所以我想嘗試一下 !
我知道有部份台灣人聽得懂廣東話 , 因為自己也有台灣朋友 !
如果大家欣賞我拍的影片的話呢 , 不介意就給我一個Like支持一下吧!
想繼續留意我新的作品請"訂閱"我的Youtube頻道! 謝謝!

影音名稱 老牛玩【Jinx】貧乳恐怖分子 (PBE) #5
影音長度 13:59
影音來源 原作者
影音標籤 Jinx PBE 吉茵珂絲 新英 新英雄 榮老牛 老牛

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko100 的頭像
    jmuko100

    2015年假公告, 2015年假幾天, 2015年假公告人事行政局, 2015年假放幾天, 2015行事曆, 2015 國定假日, 2015年假日期, 2015年假9天, 明年假期2015, 2015 年假,

    jmuko100 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()