Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 發問中 
Retargeting on Facebook?

Get more sales and conversions with Facebook retargeting. Try it free for 14 days. Set up takes just minutes!
From our sponsors
我現在23歲了,想學武術
Sep 17th 2013, 04:28

各位武術朋友好:
我現在就讀朝陽科大 活動範圍在霧峰到南區
我想學武術原因不是因為他帥 想用來打打殺殺
只是因為國小時練了基本的基本權就愛上武術

但後來家境關係 還有不知道去哪裡學 一直放在心裡很久
所以想要趁負擔還沒很大前 實踐我的夢想

之前有發過文,有人學過,也教過我(一次)
但去過一次就沒再去,因為不是從基礎開始教(永春)

所以我比較想學的是 太極拳跟永春
兩者擇一

謝謝各位

再次強調
我學武術 是因為我喜歡它的精神

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko100 的頭像
    jmuko100

    2015年假公告, 2015年假幾天, 2015年假公告人事行政局, 2015年假放幾天, 2015行事曆, 2015 國定假日, 2015年假日期, 2015年假9天, 明年假期2015, 2015 年假,

    jmuko100 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()