Blogtrottr
MSN 新聞 - 社會新聞
MSN 新聞 - 社會新聞 
Many wonderful memories are captured in black and white.

With digital photographs, the art is now in creating black and white images. This course will teach you how to use Photoshop techniques to create beautiful images.
From our sponsors
「他們要殺我」軍檢憲兵崩潰 要求外出
Aug 9th 2013, 05:12

軍憲二兵曾耀德:「他們要殺我!」記者:「為什麼?誰啊?」軍憲二兵曾耀德:「我不知道!」記者:「怎麼回事?」軍憲二兵曾耀德:「我不知道!」

手上拎著幾件衣服,身體緊緊靠著鐵門,恨不得一步就能跨出軍檢署,憲兵曾姓二兵不停搖頭,不斷大聲喊著「快救我出去」。軍憲二兵曾耀德:「我快受不了了!我現在很害怕!非常害怕!」記者:「不要怕!你受什麼委屈?」軍憲二兵曾耀德:「我快死了!救我!救我出去!拜託!現在!立刻!馬上!」

洪仲丘案還沒結束,9日上午8點50分,又有憲兵二兵大喊救命,是被誰欺負,他話說得很模糊,只持續重複「我不知道」4個字,站累了,坐下來,這才發現曾姓二兵臉上的表情滿是驚恐,一次又一次抓著頭髮,到底在怕什麼?

軍憲二兵曾耀德:「好煩啊!」

軍中長官上前安撫,曾姓二兵牢牢拉住鐵門,不願離開,要送醫,堅持不坐軍方救護車,拗不過,只好請來消防隊幫忙,軍檢署大鬧15分鐘終於結束,就怕橫生枝節,軍方全程錄影蒐證。

北軍檢主任檢察官簡銘儀:「負責一般的勤務事項而已,也沒有負責戒管,雖然在看守所裡面,他只有負責一般勤務而已。」

軍方表示,家住新北市三重的曾姓二兵,入伍3個月,目前查無在軍中被霸凌、欺負的狀況,疑似因為適應不良,情緒一直不太穩定,上午突然出現幻聽現象,語無倫次,送醫檢查,也已經通知家屬,洪仲丘案發生後,軍中的一舉一動,也都被放大檢視。

【加入MSN 新聞粉絲團】

內容來源 : TVBS新聞 更新日期 : 2013/8/9 13:12

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko100 的頭像
    jmuko100

    2015年假公告, 2015年假幾天, 2015年假公告人事行政局, 2015年假放幾天, 2015行事曆, 2015 國定假日, 2015年假日期, 2015年假9天, 明年假期2015, 2015 年假,

    jmuko100 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()