Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
羅技三天限時特賣!我中招了 ....
Jul 16th 2014, 15:07

羅技的三天特賣 , 訂購時還是要小心 , 請大家別跟我一樣 被當白癡耍了一個月

本文開始:

上個月, 6/19 收到羅技三天限時特賣的mail ,吸引我買了ipad mini 的藍牙鍵盤保護套

特惠第一天就直接刷卡訂貨了

等呀等,等了快一個月,還是沒消息 ... 忍不住打了電話給羅技客服
客服說 他們是技術support , 會幫我轉給銷售部門 ...
然後幾小時後我收到這封信
- 很抱歉您訂購的 超薄鍵盤保護殼mini 已經停產了,不會再到貨了,我們會為您取消訂單您看可以嗎?

這將近一個月期間,沒收到任何email跟來電 通知停產 ....
我就真的傻傻等了一個月 @@
若不是我主動打電話 ... 我看再等一年也不會有人鳥我 !!

下次限時特賣 .... 我不會在中招了 ...
羅技 算你狠

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko100 的頭像
    jmuko100

    2015年假公告, 2015年假幾天, 2015年假公告人事行政局, 2015年假放幾天, 2015行事曆, 2015 國定假日, 2015年假日期, 2015年假9天, 明年假期2015, 2015 年假,

    jmuko100 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()