Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
五代golf 透過車行介紹售出後,買方一直說車子會漏水,要求原價購回
Feb 16th 2014, 07:21

我描述不夠清楚,我還原一下經過:
----------------------------------------------------

是這樣的,當我萌生賣車念頭時,我先上網看車行怎麼賣?

也有針對幾家,有賣同樣車款,而且價格還算滿意的二手車行打過去問

但想當然爾,結果是車行網路po的價格,跟他們會跟我收的價格天差地遠

但是有其中一個業務跟我說,雖然無法接近廣告價跟我收車

但可以幫我賣,幫我找買方,應該有機會賣個漂亮價格

大約不到一個月,車行業務幫我找到買方了,他自己帶著買方的證件來跟我辦過戶

沒幾天,我也順利拿到錢,所以就交車了。

這過程銀貨兩訖,沒寫合約

(我配合他辦過戶,然後買方證件、領牌登記書暫放我這,
然後隔幾天我收到足額匯款,與車行的業務相約交車,並一併歸還買方證件)

過程中,我沒與買方碰過面,也沒跟買方或車行寫到合約。

寧可因夢想而忙碌,不要因忙碌而失去夢想

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko100 的頭像
    jmuko100

    2015年假公告, 2015年假幾天, 2015年假公告人事行政局, 2015年假放幾天, 2015行事曆, 2015 國定假日, 2015年假日期, 2015年假9天, 明年假期2015, 2015 年假,

    jmuko100 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()