Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
Subscribe to Bloomberg Businessweek

Get Bloomberg Businessweek for 84% off what others pay on the newsstand - that’s like getting 38 complimentary issues! Sign up today.
From our sponsors
余文樂精力無檔頭 哀籃球壽命倒數
Dec 2nd 2013, 01:14

【毛敬智/綜合報導】32歲的香港男星余文熱衷籃球運動,演藝圈知名,他7月曾與何潤東各組明星籃球隊進行友誼賽,對籃球的熱愛可見一般。但他昨出席一場籃球賽事後,卻感嘆自己的籃球壽命所剩無多。

余文樂昨比賽完籃球後,感嘆自己的體能下降,已無法應付需要大量衝刺的籃球運動,他在微博發文說:「今天打完以後身體很明顯讓我知道,我的籃球壽命已經開始在倒數了。」他還說:「我相信每個喜歡運動的朋友也會好不捨得這一天的來臨,但無奈這也是它的定律,我會好好享受我還能打得動的日子。」感性發言,頗有時不我予之感。

余文樂在微博秀出昨天在籃球場上,投出3分球的模樣。翻攝網路

影視歌三棲的余文樂近來將演藝重心擺在電影。資料照片

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko100 的頭像
    jmuko100

    2015年假公告, 2015年假幾天, 2015年假公告人事行政局, 2015年假放幾天, 2015行事曆, 2015 國定假日, 2015年假日期, 2015年假9天, 明年假期2015, 2015 年假,

    jmuko100 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()