Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
2013 Ski and Snowboard gear is on sale now.

Get ready for Spring with new arrivals and wake gear. Shop today.
From our sponsors
LUXGEN的車這遊戲規則大家都買單頗令我驚訝!
Nov 25th 2013, 14:47

今天在看網友的文章中.今天才知道原來LUXGEN是綁住零件不外流.來控制一定須回原廠保養或維修的規則.
說真的這倒讓我頗為驚訝的.或許是我大驚小怪.
版上網友也有說這好處是不會亂行情或仿的零件一堆.更大的好處的車子比較不會被偷.
但通常有綁零件規格的廠商(以3c等經驗來看)都是死豬仔價.不~便~宜!
LUXGEN的零件價格呢?(這我不清楚.等解答)
但以我自己聽到後是有點猶豫就是了.(本來有點喜歡u6).畢竟如果特殊零件就算了也不是這麼容易壞.但有網友說連煞車皮等(因為解除連動問題?)外面也不會修或不願意修?
如果不是太特別的都要回原廠.而且在價格沒得競爭之下.說真的除非原廠不貴.不然現在的自由市場下.這榜規格的事.我個人是不太能接受...畢竟這又不是少數的超跑.這是國民車耶....
那以後車子老了.不就要一路被綁到換車.....這保修花費代價應該也不少.相對中古車又不保值.

ps.我是陳述我個人想法.也想聽聽大家買LUXGEN時知道這狀況後想法為何?希望理性分享討論.勿筆戰.

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko100 的頭像
    jmuko100

    2015年假公告, 2015年假幾天, 2015年假公告人事行政局, 2015年假放幾天, 2015行事曆, 2015 國定假日, 2015年假日期, 2015年假9天, 明年假期2015, 2015 年假,

    jmuko100 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()