Blogtrottr
批踢踢實業坊 ShuangHe 板
 
Many wonderful memories are captured in black and white.

With digital photographs, the art is now in creating black and white images. This course will teach you how to use Photoshop techniques to create beautiful images.
From our sponsors
Re: [請益] 中永和或台大附近好吃的小籠包?
Nov 4th 2013, 04:01, by error404joe

作者error404joe (找不到這個人)

站內ShuangHe

標題Re: [請益] 中永和或台大附近好吃的小籠包?

時間Mon Nov 4 04:01:30 2013

我跟原po一樣 喜歡皮薄多汁 而且還很重視味道 一定要肉鮮湯香 皮最好薄到吹彈可破 汁多到湯匙裝不下 可惜以這種標準 別說中永和 就連全台灣我都很少吃到 鼎泰豐也無法滿足我 味道不足 湯也不夠多 原po推文提到的永貞路那間 老實說個人覺得算不錯 但也還沒達到我心目中的理想 大台北地區 我最愛吃的是台北市八德路上的喜揚揚灌湯包 (舊名:揚州灌湯包) 那湯多到真的像是用灌進去的 可惜上次去被告知原本的師傅休息 所以不賣湯包了 吃湯包還是得去上海吃才讚 還有好幾種口味可嚐 就連在機場的美食街吃到的都好好吃 咖哩飯的話 四號公園旁的入丼房還算不錯 可以試試 ※ 引述《woolulu (woolulu)》之銘言: : 最近鼎泰豐發燒中 害我突然很想吃小籠包 : btw我非常喜歡鼎泰豐尤其是炒飯!! : 想請問中永和地區有好吃的小籠包嗎 : 平價的最好 有賣早餐時間的更好 : 我喜歡皮薄多汁的那種!!! : 順便偷渡問一下有沒有好吃咖喱飯? : 謝謝大家 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.230.194.178

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko100 的頭像
    jmuko100

    2015年假公告, 2015年假幾天, 2015年假公告人事行政局, 2015年假放幾天, 2015行事曆, 2015 國定假日, 2015年假日期, 2015年假9天, 明年假期2015, 2015 年假,

    jmuko100 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()