Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
求the luckiest中文歌詞
Oct 10th 2013, 15:05

最幸運的女孩世界

另一個晚上
另一日期
同樣的老星巴克以嶄新的新面貌
但他使我的笑容
知道該說些什麼
有些異樣那一天

沒有尴尬的沉默
沒有單調
沒有一刻希望他剛剛開車送我回家
一個吻晚安
神奇的輝光
我想,當它的權利你知道

從來沒有人讓我有這種感覺
現在我終於可以說

我是世界上最幸運女孩
不是說要吹牛,但它必須被聽到
這將直接到我頭上
所以我無恥地散布字
那我就是世界上最幸運女孩

另一個晚上
另一日期
浪漫的晚餐在我們最喜歡的地方
一個完美的比賽

終於取得
都這麼愛無懼

從來沒有人讓我有這種感覺
現在我終於可以說

我是世界上最幸運女孩
不是說要吹牛,但它必須被聽到
這將直接到我頭上
所以我無恥地散布字
我是最幸運的女孩(世界)

我們越來越多的秋天每天愛
這不是巧合,是我們的命運
我想我會獨自一個人永遠
永遠不要高興地說...

我是世界上最幸運女孩
不是說要吹牛,但它必須被聽到
這將直接到我頭上
所以我無恥地散布字

我是世界上最幸運女孩
不是說要吹牛,但它必須被聽到
這將直接到我頭上
所以我無恥地散布字
那我就是世界上最幸運女孩

另一個晚上
另一日期

參考資料: http://jpop.yinyueabc.com/Kylee/The+Luckiest+Girl+In+The+World/?trans=zh-CN

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko100 的頭像
    jmuko100

    2015年假公告, 2015年假幾天, 2015年假公告人事行政局, 2015年假放幾天, 2015行事曆, 2015 國定假日, 2015年假日期, 2015年假9天, 明年假期2015, 2015 年假,

    jmuko100 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()