Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中 
Helpdesk Ticketing System

Award-winning helpdesk system with an inbuilt KBase, forums, canned responses & more. Try super user friendly Freshdesk today. (In 2 minutes, You'll set it up!)
From our sponsors
請問養雞用飼料的廠牌哪牌比較安全優良?
Sep 8th 2013, 13:30

我是聽大部分的人都推薦 廣成和台糖牌的

我有查了一些其他飼料的廠牌

有 大成 統一 卜蜂 泰山 福有 福壽

我只查到這些

1.除了這些還有哪些廠牌可以告訴我嗎?
雜牌也可以 我想知道飼料廠牌那些好那些不好
上述都算是大廠

2.那這些大廠牌當中哪個飼料比較安全?吃了部會掛掉的

不知道那種小的鳥店會不會賣耶..

3.如果是沒看過的牌子 能買嗎? 我忘了名子了..好像不是大廠牌 但它包裝上有印註冊商標這種字樣ㄟ(像攤販用的塑膠袋上印的紅紅的註冊2字)
我是養寵物鵪鶉的

不是養殖戶@@

我是住高雄大社楠梓 除了鳥店 我不知道要去哪買耶
是想去養雞場問問跟他們要一點點

養雞場應該都是叫那些大廠的飼料吧
可是不知道養雞場集中在哪 = =

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko100 的頭像
    jmuko100

    2015年假公告, 2015年假幾天, 2015年假公告人事行政局, 2015年假放幾天, 2015行事曆, 2015 國定假日, 2015年假日期, 2015年假9天, 明年假期2015, 2015 年假,

    jmuko100 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()