Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
護照被註銷 想重新補辦
Aug 8th 2013, 17:55

我原本護照在2012年4月份因詐欺刑事案件被彰化地檢署註銷

案件至今已經偵結結束並執行完畢

昨天去台中外交部中部辦事處要再申請新護照 還是無法辦理'

因為服務人員說 電腦上面顯示我本人的護照還是註銷當中

需要把我的案件移交到台北外交部辦事處審理 快者護照需要一個多月才辦的出來

但是跟我同案的朋友已經收到'彰化地檢署解除限制出境單子 可以辦理護照了'

但是我本人並無收到,請問我現在該怎麼處理才可以短時間內重新辦理護照呢?

需要我本人親自到彰化地檢署申請解除限制證明嗎?

還是有其他更快的方式呢?

拜託大大告知我如何能申請新護照最快的方法 本人急於出國!!

謝謝!!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko100 的頭像
    jmuko100

    2015年假公告, 2015年假幾天, 2015年假公告人事行政局, 2015年假放幾天, 2015行事曆, 2015 國定假日, 2015年假日期, 2015年假9天, 明年假期2015, 2015 年假,

    jmuko100 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()